perjantai 2. lokakuuta 2015

Once a year, go someplace you've never been before

Lupasin edellisessä postauksessa, että kertoisin teille minne päin maailmaa ollaan tänä vuonna lähdössä. Alettiin suunnittelemaan tätä reissua viime vuoden Thaimaan reissusta saakka, ja suunnaksi valittiin Dubai. Itse oon käynyt Dubaissa yhden kerran vähän nuorempana ja Dubai oli niin upea paikka ja tuntuu että siellä ihan erilainen maailma. Maailman korkeimpia rakennuksia, pilvenpiirtäjiä, kymmeniä kauppakeskuksia, upeita uimarantoja... Mun mielestä ihan täydellinen paikka sellaiselle reissaajalle joka hakee vähän kaikkea matkalta :) Shoppailua, nähtävyyksiä ja auringonottoa! Dubaissa aijotaan viettää täydet kaksi ihanaa viikkoa, lähtö olisi marraskuun puolen välin jälkeen, eli aika pian sekin.

Burj-al-Khalifa-Dubai-hd-wallpaper-download-free-photo
dubai-header-03

Postauksia laitan varmasti matkan aikana ja instagram päivittyy sitäkin enemmän. Joten jos haluatte tietää mun kuulumisia reissussa, niin seuratkaa mua instagramissa (sofiagafforio) tai mun blogin facebook sivuja. Vitsi, että ei millään jaksaisi odottaa!

Gaya-10

Hotellimme nimi on Dubaissa Ghaya Grand Hotel.

Dubai-City-Most-Popular-Attractions-Visit
maxresdefault

Hei ja ihanaa lokakuun alkua ja viikonloppua kaikille! :)

* Postauksen kuvat Googlesta

2 kommenttia:

  1. Ihanaa matkaa! tosi kivan näköistä :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jep tuolla on kyllä upeen näköstä :)

      Poista